Του στρατηγού Φράγκου Φ.
Τα κενά και τις ελλείψεις στην εθνική μας οργάνωση και συγκρότηση εκμεταλλεύονται, ιδιαίτερα σε αυτή τη συγκυρία, οι δανειστές, ο διεθνής παράγων, το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα και, βέβαια η Άγκυρα η οποία αργά αλλά σταθερά και μεθοδικά, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία προωθεί όλο και περισσότερο την ατζέντα της στο Αιγαίο, στη Θράκη και στην Κύπρο.
Πέραν του ζητήματος της ΑΟΖ, χαρακτηριστική είναι η συνεχής αμφισβήτηση της Ζουράφας (Λαδόξερας) στη Σαμοθράκη, του νησιωτικού συμπλέγματος Καστελόριζου, η μη αναγνώριση χωρικών υδάτων και ο ισχυρισμός ότι τα νησιά δεν διαθέτουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ.
Η στόχευση αφορά στη νήσο Στρογγύλη, διότι, ως γνωστόν, διαθέτει ΑΟΖ 23.500 τετραγωνικών χιλιομέτρων, δηλαδή έκταση ίση με την Πελοπόννησο, και τελικά είναι αυτή που συνδέει τις ΑΟΖ Ελλάδος και Κύπρου, με ό,τι σημαίνει αυτό για την πιθανή μελλοντική κατασκευή υποθαλάσσιου αγωγού που θα μεταφέρει φθηνό φυσικό αέριο των Ισραήλ, Κύπρου και Ελλάδος μέσω Κρήτης στην Ευρώπη.
Εθνικό συμφέρον
Με την εξασφάλιση διεθνών συμμαχιών και συνεργασιών, που επιβάλλει το εθνικό συμφέρον της χώρας μας, όπως ακριβώς έκανε η Κυπριακή Δημοκρατία από την εποχή του αείμνηστου Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου, πρέπει να προχωρήσουμε στον ταχύτερο δυνατό χρόνο στον καθορισμό της ΑΟΖ και στην εφαρμογή του προγράμματος ερευνών (ήδη εξελίσσεται ένα μεγάλο μέρος) για τον εντοπισμό των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων που είναι πλέον βέβαιο ότι υπάρχουν στον υποθαλάσσιο χώρο των ελληνικών θαλασσών αλλά και σε άλλες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδος.
Η προώθηση του προγράμματος αυτού αποτελεί μέγιστο κεφάλαιο για την εξασφάλιση του παρόντος και του μέλλοντος του σύγχρονου Ελληνισμού.
Η εμβάθυνση της συνεργασίας της Ελλάδας και της Κύπρου με το Ισραήλ θα εδραιώσει μια ισχυρή ενεργειακή -και όχι μόνο- συμμαχία που θα επηρεάσει δραστικά το γεωπολιτικό χάρτη της περιοχής.
Σε ό,τι αφορά στη χρηματοδότηση και των ενεργειακών projects της χώρας αλλά και γενικότερα, είναι ρεαλιστική η πρόταση για έκδοση ομολόγου ανώνυμης εταιρείας ελληνικών συμφερόντων, με κεφάλαιο 100 δις ευρώ, που θα τα καλύψουν Έλληνες του εξωτερικού, υγιείς επιχειρηματίες και απλοί πολίτες της πατρίδας. Μπορούν να τεθούν οι βάσεις για την αποπληρωμή του χρέους, να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης να μην ξεπουληθούν τα «φιλέτα» και οι υπεράξιες της χώρας.
Επανερχόμενοι στην τουρκική επιβουλή, πρέπει να σημειωθεί ότι η μουσουλμανική μειονότητα στην ελληνική Θράκη συγκροτείται από τουρκογενή στοιχεία απογόνους των Τουρκομανών εποίκων που εγκαταστάθηκαν στη Θράκη το 15ο αιώνα, τουρκοφανείς πρόσφυγες του Ρωσοτουρκικού Πολέμου του 1877-1878 από τα Βαλκάνια, γηγενείς σλαβόφωνους Πομάκους που εξισλαμίσθηκαν το 16ο αιώνα και Τσιγγάνους Ρομά που εγκαταστάθηκαν μόνιμα στην ελληνική Θράκη το 19ο και τον 20ο αιώνα.
Οι Πομάκοι και οι Ρομά αποτελούν στόχους της τουρκικής πολιτικής, η οποία επιδιώκει τον εκτουρκισμό τους παρά το γεγονός ότι, εκτός από τη θρησκεία, οι μειονοτικές αυτές ομάδες δεν έχουν καμία σχέση με την Τουρκία.
Το πρόγραμμα «Εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων» της Ελληνικής Πολιτείας έχει -υποτίθεται- στόχο την παροχή ίσων ευκαιριών στη μόρφωση για τα παιδιά της μειονότητας. Στην πράξη, αυτό που γίνεται είναι να καθιερώνεται η τουρκική γλώσσα ως η επίσημη μοναδική μειονοτική γλώσσα όλων των μουσουλμάνων μαθητών. Έτσι εισηγήθηκε η κυρία Δραγώνα, με αποτέλεσμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων που συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και κοινοτικά κονδύλια από το 1997 έως το 2012 να έχει στοιχίσει πάνω από 27 εκατ. ευρώ (27.245.000 ευρώ) για να μην εξυπηρετεί εθνικούς σκοπούς…
Η ΖΙRΑΑΤ ΒΑΝΚΑSI, δηλαδή η Αγροτική Τράπεζα της Τουρκίας δανείζει τους φερόμενους ως τουρκογενείς για να προβαίνουν σε αγορά γης στους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης προκειμένου να κατέχεται άνω του 50% της γης από τη μειονότητα.
Ταυτόχρονα Γερμανία και Τουρκία επιδιώκουν τη δημιουργία ΕΟΖ στην ελληνική Θράκη. Οφείλουμε να είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, διότι οι όροι υλοποίησής της δεν συνάδουν με τα οικονομικά συμφέροντα της χώρας μας. Το αποτέλεσμα θα είναι να γίνει πόλος έλξης κεφαλαίων ειδικά από την Τουρκία και φυσικά με αλλοίωση του πληθυσμού από φθηνό εργατικό δυναμικό Τούρκων μουσουλμάνων της Βουλγαρίας και μέσω Γερμανίας, λόγω ΕΕ, Τούρκων μεταναστών.
Ο χριστιανικός πληθυσμός της Θράκης πρέπει να ενισχυθεί. Οι Θρακιώτες που έχουν μετακινηθεί σε άλλες περιοχές της χώρας πρέπει να επανεγγραφούν στους δήμους της Θράκης και επίσης να εγγραφούν ακόμα οι Ίμβριοι και οι Κωνσταντινουπολίτες σε Θρακιώτικους δήμους, διότι είναι πάνω από 200.000 σε Ελλάδα και εξωτερικό. Και παράλληλα να διεκδικούν τις περιουσίες τους και τα δικαιώματά τους στις αλησμόνητες πατρίδες για να μην αποτελούν μονομερή μοχλό πίεσης οι απαιτήσεις των δήθεν «Τούρκων της Δυτικής Θράκης».
Με τη συντριπτική αριθμητική υπεροχή των Ελλήνων Θρακιωτών θα καταργηθεί αυτόματα κάθε σκέψη της Τουρκίας για επιβουλή.
Μετασχηματισμός
Το αμερικανικό Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (National Intelligence Council), σε μια μελέτη 120 και πλέον σελίδων με τον τίτλο «Global Trends 2025: A Transformer World» («Οι παγκόσμιες τάσεις μέχρι το 2025: Ένας κόσμος υπό μετασχηματισμό»), επισημαίνει ότι τα προβλήματα που θα υποχρεωθεί να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα είναι σοβαρά και πολύ περισσότερα απ' όσα το διεθνές σύστημα, έτσι όπως το ξέραμε από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα, έχει αντιμετωπίσει. Το ίδιο το διεθνές σύστημα θα είναι αγνώριστο το 2025. Ο μετασχηματισμός του τροφοδοτείται από την παγκοσμιοποίηση στην οικονομία, υπογραμμίζεται από την άνευ ιστορικού προηγουμένου μεταφορά πόρων από τη Δύση προς την Ανατολή και από την εμφάνιση νέων δυνάμεων στο παιχνίδι κυρίως της Κίνας και της Ινδίας.
Σε ό,τι αφορά στην πατρίδα μας, είναι φανερό ότι οι τάσεις έτσι όπως καταγράφονται από τους αναλυτές, περιγράφουν ένα εξαιρετικά δυσχερές περιβάλλον για την Ελλάδα:
• Το ελληνικό δημογραφικό έλλειμμα, αν μάλιστα τοποθετηθεί στο γενικότερο ευρωπαϊκό, προοιωνίζεται ένα πολύ δύσκολο κοντινό μέλλον: Η Ελλάδα θα είναι μια γερασμένη χώρα μέσα σε μια γερασμένη Ευρωπαϊκή Ένωση.
• Η Ελλάδα, καθώς αποτελεί μια από τις βασικές πύλες εισόδου παράνομων μεταναστών στην ΕΕ, δέχεται ήδη αυξημένη πίεση. Οι κυβερνήσεις της χώρας, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν έχουν εκπονήσει μια αποτελεσματική στρατηγική «ενσωμάτωσης» των μεταναστών, αφήνοντας τους στις παρυφές της παραοικονομίας. Υπάρχει, εξάλλου, δυσκολία λόγω του τεράστιου όγκου της παράνομης μεταναστευτικής ροής που αντιμετωπίζει η χώρα. Είναι τέτοια τα μεγέθη, που υπάρχει δυσκολία και στην αποτροπή και στην ενσωμάτωση.
• Οι αναμενόμενες και από την ΕΕ αποφάσεις για την ένταξη των μεταναστών στον επίσημο ιστό της απασχόλησης εκτιμάται άτι θα δημιουργήσουν πρόσθετα προβλήματα σε μια απροετοίμαστη για τις εξελίξεις ελληνική κοινωνία.
• Η Ελλάδα χώρα που συνορεύει με τη φτωχή ευρωπαϊκή περιφέρεια (Βαλκάνια), αναμένεται να υποχρεωθεί να καταβάλει μεγαλύτερο σχετικά τίμημα -όχι απαραίτητα οικονομικό- για τον εκσυγχρονισμό της.
• Η επιμονή της Τουρκίας να αναδειχθεί σε περιφερειακή οικονομική -και όχι μόνο- δύναμη, παρά τα προβλήματα της, θα προκαλέσει στην ελληνική εξωτερική πολιτική πρόσθετες πιέσεις.
• Η εκτεταμένη διαφθορά, η πολιτιστική κατάπτωση, η αναξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, η απορρύθμιση στην οικονομία και πάνω απ' όλα η έλλειψη ενός σχεδίου για την Παιδεία εμφανίζουν τη χώρα ανησυχητικά αδύναμη να κινηθεί την επόμενη δεκαπενταετία, η οποία αναμένεται να είναι μια καθοριστική μεταβατική εποχή για την ανθρωπότητα.
Δεν ασπάζομαι τη θέση ότι όλοι οι πολιτικοί και οι διατελέσαντες πρωθυπουργοί και αρχηγοί κομμάτων πρέπει να συνταξιοδοτηθούν και να αποχωρήσουν από τα κοινά. Το ποιοι είναι επιζήμιοι και ποιοι όχι θα το αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός με δημοκρατικές διαδικασίες.
Δεν συμφωνώ με προτάσεις που διατυπώνονται για έξοδό μας από το ΝΑΤΟ. Θα υποστούμε επιχειρησιακές απώλειες στο θέατρο επιχειρήσεων του Αιγαίου, με ωφελημένη την Τουρκία όπως έγινε με την αποχώρησή μας από το στρατιωτικό σκέλος μετά την εισβολή στην Κύπρο. Είναι βέβαιο, δε, ότι μια τέτοια κίνηση θα μας φέρει σε αντιπαράθεση με τα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και ιδιαίτερα με τις ΗΠΑ. Πολυμέρεια στις διεθνείς μας σχέσεις ΝΑΙ, με ισχυρούς και μη•σπασμωδικές και πρόχειρες αποφάσεις που θα κοστίσουν ΟΧΙ. Χρειάζεται ανάπτυξη στενών δεσμών και συνεργασίες με παγκόσμιους παίκτες όπως η Ρωσία, η Κίνα, η Ινδία κ.λπ., ιδίως σε αυτή τη συγκυρία.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
Ένα άλλο θέμα που πρέπει να τονισθεί είναι η καθυστέρηση στην αποδοχή της δωρεάν στρατιωτικής βοήθειας από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνει σύγχρονα οπλικά συστήματα χαμηλού κόστους συντήρησης, όπως αεροσκάφη F-15, ελικόπτερα Black Hawk, Chinook, άρματα μάχης Μ1Α1 ABRAAMS, ΤΟΜΑ και ΤΟΜΠ, ακόμη και μονάδες επιφανείας για το Πολεμικό Ναυτικό. Η ανατροπή της αναλογίας δυνάμεων από 2 προς 1, που είναι στην παρούσα περίοδο, θα καταστεί μη αναστρέψιμη για την ελληνική Πολεμική Αεροπορία σε σχέση με την τουρκική από το έτος 2016 με την προμήθεια από την Τουρκία των μαχητικών αεροσκαφών JSF.
Προτεραιότητα για τη χειμαζόμενη Ελλάδα είναι η εθνική ενότητα μακριά από διχαστικές και εμφυλιοπολεμικές διαμάχες, η κοινωνική αλληλεγγύη, η χάραξη ανεξάρτητης εθνικής πολιτικής και η απομόνωση όσων απροκάλυπτα υπηρετούν όχι τον ελληνικό λαό, αλλά τους διεθνείς τοκογλύφους.
Όσο θα διαρκέσει η δύσκολη συγκυρία, δεν επιτρέπεται γεωπολιτική και γεωστρατηγική διολίσθηση, διότι ό,τι απωλεσθεί σε θέματα οικονομίας είναι δυνατό να ανακτηθεί•ό,τι όμως χαθεί σε θέματα εξωτερικής πολιτικής και εθνικής κυριαρχίας είναι αδύνατο να ξανακερδηθεί.
στρατηγε, καλα τα γραφης, αλα πιος περιμενης να τα κανη ολα αφτα? οι αχρηστοι της δημοκρατιας?? τα ρομποτακια οι καραβαναδες??
ΑπάντησηΔιαγραφή