Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ισραήλ, Λίβανος και ΗΠΑ υπέγραψαν τριμερή συμφωνία στην Ουάσινγκτον

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Για την ειρήνευση στην περιοχή το κλειδί είναι αν και ποτέ οι Ισλαμιστές Φρουροί της Επανάστασης σταματήσουν να εξοπλίζουν, εκπαιδεύουν και χρηματοδοτούν τους τρομοκράτες των Χαμάς, Χεζμπολάχ και Χούτι, άλλως και εκατό συμφωνίες να υπογράφουν δεν τελειώνει η τρομοκρατία…

Ο πρέσβης του Ισραήλ στις ΗΠΑ, Γεχιέλ Λάιτερ (αριστερά), ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, ο σύμβουλος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Ντάνιελ Χόλερ και η πρέσβειρα του Λιβάνου στις ΗΠΑ, Νάντα Χαμαντέχ, κατά τη διάρκεια της υπογραφής της συμφωνίας-πλαισίου στην Ουάσιγκτον, στις 26 Ιουνίου 2026. Πηγή: Reuters / Ken Cedeno.

Το Ισραήλ και ο Λίβανος υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο μετά τον πέμπτο γύρο διπλωματικών συνομιλιών με τις ΗΠΑ, η οποία θεωρείται το πρώτο βήμα για ευρύτερη διευθέτηση των εκκρεμοτήτων. Οι συνομιλίες επικεντρώθηκαν στην αποχώρηση ισραηλινών δυνάμεων και τον αφοπλισμό της Χεζμπολάχ, με τον Αμερικανό υπουργό Εξωτερικών, Μάρκο Ρούμπιο, να χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως «την αρχή της αρχής».

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου