Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Η άθλια κατάσταση απο πλευράς ασφαλείας, Υποδομών, επάνδρωσης σε προσωπικό, συρμοί της Hellenic Train 30 ετών, μη υλοποίηση της σύμβασης 717 δέκα χρόνια μετά είναι η πιθανή αιτία και νέων δυστυχημάτων δύο χρόνια μετά την 28η Φεβρουαρίου 2023…
Κανένα έργο δεν έχει ξεκινήσει και καμμία προοπτική ότι σε δέκα ή δέκα πέντε χρόνια θα έχει σιδηρόδρομο σε όλη την επικράτεια Ευρωπαϊκών προδιαγραφών…
Σε σχετικό άρθρο της 28/2/ 2025 επισημάνθηκαν και με τιτλο «Η Ελλαδα θρηνεί. Δεν υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ για τα παιδια μας..»
Διαβάστε ΕΔΩ το σχετικό άρθρο στο ΚΟΙΝΟ των Απανταχού Ελλήνων
Ο ΟΣΕ απάντησε στο NEWS 24/7 μέσω εγγράφου σε ποια σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου έχει σημειωθεί πρόοδος αναφορικά με την εγκατάσταση των παρατρόχιων συστημάτων.
![]() |
Έγγραφο του ΟΣΕ που μοιράστηκε με το News24/7, όταν ρωτήθηκε σε τι στάδιο βρίσκεται η εγκατάσταση του ETCS σε κάθε τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου. |
“Από το Λιανοκλάδι μέχρι τη Λάρισα δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, ούτε και φωτοσήμανση”, είπε ο Γιώργος Μανώλης στο NEWS 24/7. Ως δικλείδα ασφαλείας σε αυτή τη διαδρομή λειτουργούν δύο έξτρα εργαζόμενοι ανά βάρδια και η μειωμένη ταχύτητα του τρένου. “Υπάρχει μονή γραμμή, όπου η κυκλοφορία γίνεται με μειωμένες ταχύτητες. Τα τρένα στελεχώνονται με δύο μηχανοδηγούς και οι ενδιάμεσοι σταθμοί που είναι ανοιχτοί στελεχώνονται με δύο σταθμάρχες” ανέφερε ο μηχανοδηγός.
Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ. Σήμερα, το προσωπικό του ΟΣΕ αριθμεί 1.317 άτομα, έναντι 1.096 ατόμων στο τέλος του 2023. Παράλληλα, ολοκληρώνεται στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2025, η πρόσληψη, μέσω ΑΣΕΠ, 140 νέων μόνιμων στελεχών. Και έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών (ΠΥΣ 51) η αύξηση προσωπικού κατά 100 επιπλέον μόνιμους υπαλλήλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου