Το διοικητικό κτίριο στην καρδιά της Χερσών χτυπήθηκε την Τετάρτη και οι βομβαρδισμοί συνεχίστηκαν κοντά την Πέμπτη
Του Paul Kirby/BBC News
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν, λένε Ουκρανοί αξιωματούχοι, στη δεύτερη ημέρα των ρωσικών επιθέσεων στο κέντρο της Χερσώνας, που ανακαταλήφθηκε από την Ουκρανία τον περασμένο μήνα.
Σφοδροί βομβαρδισμοί σε υποδομές ζωτικής σημασίας στην περιοχή του λιμανιού άφησαν ολόκληρη την πόλη χωρίς ρεύμα, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη.
Η υποχώρηση των ρωσικών δυνάμεων από τη Χερσώνα ήταν μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της Μόσχας από την εισβολή του Φεβρουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου