Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Τουρκικά ΜΜΕ: «Η Αγία Σοφία δεν θα δει το 2050»!

Αρχαιολόγοι και Τούρκοι ιστορικοί προειδοποιούν, ότι πρέπει να μπει εισιτήριο για είσοδο στην Αγία Σοφία και να μπαίνουν μόνο 20 άνθρωποι κάθε φορά, για να μπορεί το μνημείο να διατηρηθεί, αλλιώς προαναγγέλουν για το κοντινό μέλλον ολική καταστροφή του.

Τεράστιες οι φθορές στην εκκλησία μετά την μετατροπής της σε τζαμί

Τις εικόνες εγκατάλειψης και βανδαλισμού της Αγίας Σοφίας καταγράφει σε άρθρο της τουρκική εφημερίδα Τζουμχουριέτ η οποία επισημαίνει την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO από το καλοκαίρι του 2020 οπότε και μετατράπηκε σε τζαμί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου