Στρατηγός Φράγκος Φ.: Αντί σχολίου παρατίθενται οι κάτωθι παράγραφοι του άρθρου..
Η έμφαση στο Κανάλι Κωνσταντινούπολης ... Ο Kιλιτσντάρογλου είπε την αλήθεια
Αγαπητοί μου αναγνώστες
Έχουμε κουραστεί πια ν’ ακούμε το ίδιο φανταστικό έργο σχεδόν κάθε μέρα, από τη γλώσσα αυτής της κυβέρνησης.
«Η Τουρκία δεν είναι μια χώρα που πρέπει να ληστευθεί, να δώσει σε κάποιον ενοίκιο. Σε όποιον και αν το δώσετε (το έργο), με τις χώρες που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, εμείς θα κρατήσουμε αποστάσεις. Όταν θα γίνουμε εξουσία, οποιαδήποτε ξένη χώρα υπάρχει που συμμετείχε στο διαγωνισμό, δεν θα πληρώσουμε πότε τα χρήματά τους. Εάν οι τράπεζες από την Τουρκία δίνουν δάνεια, θα κάνουμε το ίδιο όταν έρθει η μέρα. Δεν νομίζω ότι καμία χώρα και εταιρείες, ότι θα συμμετάσχουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς».
Με αυτά τα λόγια, ο Kιλιτσντάρογλου έχει ήδη προειδοποιήσει τις εγχώριες και ξένες τράπεζες, μαζί με χώρες που θα συμβάλουν σε ένα τόσο εξωφρενικό έργο.
Ας μην το ξεχνάμε αυτό.
Είναι μια πολύ σωστή και ακριβής απόφαση.
Εμίν Τσιόλασιαν
Η έμφαση στο Κανάλι Κωνσταντινούπολης ... Ο Kιλιτσντάρογλου είπε την αλήθεια
Αγαπητοί μου αναγνώστες
Έχουμε κουραστεί πια ν’ ακούμε το ίδιο φανταστικό έργο σχεδόν κάθε μέρα, από τη γλώσσα αυτής της κυβέρνησης.
Δεν θυμάμαι ακριβώς πότε και πώς αυτό το ζήτημα τέθηκε για πρώτη φορά στην ημερήσια διάταξη της χώρας.
Θ’ ανοίξουν ένα μεγάλο κανάλι που θα συνδέει τη Θάλασσα του Μαρμαρά και τη Μαύρη Θάλασσα και έτσι θα συνδέσουν τις δύο θάλασσες.
Ενώ υπάρχει μια φυσική οδός που δόθηκε από τον Αλλάχ, όπως το Στενό της Κωνσταντινούπολης, θα χτίσουν ένα δεύτερο δίπλα του.
Τα χαρακτηριστικά του έχουν ως εξής:
Το μήκος του είναι 45 χιλιόμετρα. Το βάθος του είναι 17 μέτρα σε ορισμένα μέρη και το πλάτος του είναι 250 μέτρα.
Το κυβερνών κόμμα το αποκαλεί «τρελό έργο».
Είναι πραγματικά τρελό, γιατί κανένα λογικό άτομο δεν θα σκεφτόταν ποτέ να παίξει τη χώρα μας στο τζόγο.
Νέες πόλεις θα χτιστούν και στις δύο πλευρές του καναλιού, γέφυρες και αυτοκινητόδρομοι θα χτιστούν γύρω από αυτό.
Η λεηλασία έχει ήδη ξεκινήσει από τώρα ...
Η διαδρομή του καναλιού είναι λίγο πολύ σαφής ...
Οι κανίβαλοι, οι πεινασμένοι στο κέρδος, οι κερδοσκόποι κλείνουν ήδη τη γη.
Ακόμα και η μητέρα του κλέφτη Σεΐχη του Κατάρ, άρχισε να αγοράζει γη από εκεί. Σύντομα, η οικογένεια των κλεφτών Σαουδαράβων θα έρθει στο παιχνίδι και η γη θα παραμείνει στα χέρια της παγίδας.
Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η κατασκευή του λεγόμενου καναλιού, θα βάζουν ένα και θα παίρνουν 30..
Αλλά η κύρια έμφαση θα δοθεί και πάλι στους υπεργολάβους.
Το Κανάλι Κων/πολης είναι μια ευλογία για αυτούς!
Χιλιάδες έργα θα γίνουν, μεγάλα και μικρά.
Ένα σημαντικό μέρος των έργων θα τους παραδοθεί άμεσα, χωρίς να υποβάλουν προσφορά, ούτε καν διαπραγματεύσεις, με τις νέες διατάξεις που τίθενται στο νόμο περί δημοσίων συμβάσεων από αυτήν την κυβέρνηση.
Τρισεκατομμύρια του κράτους και του έθνους, θα απορροφηθούν στις τσέπες τους.
Ναι, το κράτος θα δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια για αυτό το έργο.
Κανείς δεν ξέρει πού θα βρεθούν τόσο μεγάλα ποσά.
Θα γίνει ένα βαρύ χρέος !
Οι δημοσιονομικοί πόροι φυσικά δεν θα είναι αρκετοί.
Θα εκδώσουν ομόλογα.
Θα πάνε σε τοπικές και ξένες τράπεζες και θα ζητήσουν δάνειο.
Είναι γνωστό ότι το κόστος αυτού του περιττού καναλιού θα υπερβεί τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.
Είναι ένα φοβερό μέγεθος...
Αλλά το κύριο άγνωστο ζήτημα, είναι πως και που θα πετάξετε τα δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα εδάφους που θα βγουν από τις ανασκαφές!
Τα χρήματα που θα δαπανηθούν για το κανάλι, δεν τους έρχεται στο μυαλό να κάνουν επενδύσεις σε νέα εργοστάσια που θα κάνουν παραγωγή..
Επειδή τα μεγαλύτερα κέρδη στην Τουρκία πραγματοποιούνται σε ανασκαφικές εργασίες.
Ονομάζονται «εκσκαφές εκχωμάτωσης».
Για παράδειγμα, υπολογίζεται ότι θα εκσκαφθούν εκ των προτέρων 10 κυβικά μέτρα και το κέρδος ξεκινά μετά από αυτό το στάδιο. Καθώς η εργασία προχωρά, ο ανάδοχος υποβάλλει νέα αιτήματα:
«Είπαμε 10, αλλά η ανασκαφή έχει αυξηθεί. Θα βγουν τουλάχιστον 30 κυβικά μέτρα. Σε αυτήν την περίπτωση, εάν δεν μας καταβληθεί η πρόσθετη διαφορά εκσκαφής, θα αφήσουμε την εργασία ημιτελή και το δικαστήριο θα αποφασίσει!»
Σε αυτήν την περίπτωση, η διοίκηση έχει δύο επιλογές:
Είτε είστε πρόθυμοι να αφήσετε τον ανάδοχο να αφήσει τη δουλειά ή να πραγματοποιήσετε κελαηδιστά τις πρόσθετες πληρωμές που θέλει.
Ακόμα και εκείνοι που έχουν ένα κοτέτσι με πουλερικά, γνωρίζουν αυτές τις εκσκαφές εκχωμάτωσης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος του Κανάλι Κων/πολης θα ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα.
Τι θα κάνει λοιπόν αυτό το κανάλι?
Γιατί θα αναλάβουμε τόσο υλικό και ηθικό βάρος ?
Για να περάσουν τα πλοία !
Εντάξει βρε αδερφέ μου, δεν περνούν τα πλοία μέσω του Βοσπόρου ?
Υπάρχει πρόβλημα ?
Υπάρχουν καταστροφές εκεί καθημερινά ?
Ή έχει άλλα μειονεκτήματα ?
Άλλος είναι ο σκοπός του…
Θα σκάψουν το κανάλι και θα καταστρέψουν όλες τις φυσικές ισορροπίες στη γύρω περιοχή, θα κερδίσουν πολλά χρήματα οι κανίβαλοι και θα αναζωογονήσουν τους υποστηρικτές τους.
Η βασική ερώτηση είναι η εξής:
Ποιος θα επωφεληθεί από αυτό το κανάλι ?
Προσέξτε, η κυβέρνηση δεν έχει κάνει μια συγκεκριμένη, συνεπή δήλωση σχετικά με αυτό το θέμα μέχρι σήμερα και δεν θα μπορούσε.
Οι λέξεις που ανέφερε ο Kεμάλ Κιλιτσντάρογλου πριν από λίγες μέρες σχετικά με αυτό το θέμα, είναι εξαιρετικά σημαντικές, ακριβείς και ρεαλιστικές:
«Η Τουρκία δεν είναι μια χώρα που πρέπει να ληστευθεί, να δώσει σε κάποιον ενοίκιο. Σε όποιον και αν το δώσετε (το έργο), με τις χώρες που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, εμείς θα κρατήσουμε αποστάσεις. Όταν θα γίνουμε εξουσία, οποιαδήποτε ξένη χώρα υπάρχει που συμμετείχε στο διαγωνισμό, δεν θα πληρώσουμε πότε τα χρήματά τους. Εάν οι τράπεζες από την Τουρκία δίνουν δάνεια, θα κάνουμε το ίδιο όταν έρθει η μέρα. Δεν νομίζω ότι καμία χώρα και εταιρείες, ότι θα συμμετάσχουν σε αυτούς τους διαγωνισμούς».
Με αυτά τα λόγια, ο Kιλιτσντάρογλου έχει ήδη προειδοποιήσει τις εγχώριες και ξένες τράπεζες, μαζί με χώρες που θα συμβάλουν σε ένα τόσο εξωφρενικό έργο.
Ας μην το ξεχνάμε αυτό.
Είναι μια πολύ σωστή και ακριβής απόφαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου