Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Ο κινεζικός όμιλος διαδικτυακών πωλήσεων JD.com λέει ότι το Brexit θα μπορούσε να αυξήσει τις εισαγωγές των βρετανικών προϊόντων

Η κινεζική εταιρία διαδικτυακού εμπορίου JD.com είπε σήμερα ότι η έξοδος της Βρετανίας από την ΕΕ θα μπορούσε να καταστήσει οικονομικότερη την αγορά των βρετανικών προϊόντων, αλλά είναι πρώιμο να πει κανείς εάν η κίνηση αυτή θα επηρεάσει σημαντικά τις δραστηριότητες του ομίλου.
Η λίρα έχει υποχωρήσει σχεδόν κατά 8% έναντι του δολαρίου από την περασμένη Παρασκευή μετά την ψήφο των Βρετανών υπέρ του Brexit.

«Τα βρετανικά προϊόντα θα είναι πιο ανταγωνιστικά. Είναι ωστόσο πολύ νωρίς να πούμε εάν θα υπάρξει ουσιαστικός αντίκτυπος στις δραστηριότητες», δήλωσε ο Τόνι Τσιου, επικεφαλής της JD Worldwide, σε συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι.

Η JD.com, βασικός ανταγωνιστής του ομίλου Alibaba στις διαδικτυακές αγορές και η μεγαλύτερη κινεζική εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου βάσει των πωλήσεων, είναι ένας ιστότοπος εισαγωγών που πουλά προϊόντα από τη Γαλλία, τη Βρετανία και άλλες χώρες, αν και ο Τσιου είπε ότι «σε μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα ίσως πουλάμε και σε καταναλωτές στην Ευρώπη».
Ο Τσιου βρίσκεται στο Παρίσι για συναντήσεις με γαλλικές εταιρίες λιανικών πωλήσεων, προϊόντων πολυτελείας, οίνου και καλλυντικών, προκειμένου να τους εξηγήσει πώς μπορούν να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες της κινεζικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου που δίνει πρόσβαση σε 169 εκατ. χρήστες.
Ο όμιλος, που το 2015 πούλησε περισσότερα από 10 εκατ. φιάλες γαλλικού κρασιού, ήδη συνεργάζεται με τη γαλλική εταιρία καλλυντικών L'Oreal και την εταιρία μεταλλικού νερού Evian.
Στην Alibaba και JD.com αντιστοιχούν πλέον του 80% των διαδικτυακών λιανικών πωλήσεων στην Κίνα, μια αγορά με συναλλαγές άνω των 2 τρισεκ. γιουάν (304 δισεκ. δολάρια) πέρυσι, σύμφωνα με την iResearch.
Η αξία των προϊόντων για τα οποία έγιναν συναλλαγές στις πλατφόρμες της JD.com, ή ο ακαθάριστος όγκος εμπορεύματος (GMV), ανήλθε στα 71,5 δισεκ. δολάρια το 2015 ενώ το 72,4% των συναλλαγών έγινε μέσω κινητών τηλεφώνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου