Σελίδες

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2025

Το άγνωστο 122 ελληνικό τάγμα του αμερικανικού στρατού, ο ταγματάρχης Κλάινος και η εντολή Χίτλερ

Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Ειλικρινά ποιος έκανε αντίσταση όταν οι Γερμανοί το 1944 τα μάζευαν και εγκατέλειπαν την Ελλάδα!..

Γιατί η δράση του 122 Τάγματος Κομάντος είναι ένας θρύλος, που επιμελώς τον αποκρύπτουν, για να το παίζουν ήρωες αυτοί, που οδήγησαν την Ελλάδα στο σφαγείο του λεγόμενου εμφυλίου, αρκεί να πάρουν την εξουσία οι λάτρεις του υπαρκτού σοσιαλισμού και να μας καταντήσουν Αλβανία…

Σύντροφοι ευτυχώς ηττηθήκατε!!

Πρώτος διοικητής του «Ελληνικού Τάγματος» διορίστηκε ο ταγματάρχης Peter Clainos. Είχε γεννηθεί στη Σπάρτη το 1907 και ήταν ο πρώτος Έλληνας που αποφοίτησε από τη φημισμένη Στρατιωτική Ακαδημία του West Point.
Οι οκτώ Ομάδες διεξήγαγαν 76 επιχειρήσεις στην Ελλάδα. 2000 ήταν οι Γερμανοί νεκροί, τραυματίες και αιχμάλωτοι. Κατέστρεψαν 15 γέφυρες, 11 ατμομηχανές, 32 βαγόνια τρένων, 63 στρατιωτικά οχήματα, περισσότερα από 8.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών, ενώ εξουδετέρωσαν 6 γερμανικές φρουρές. Οι απώλειες ήταν ελάχιστες (3 νεκροί και 23 τραυματίες). Άλλες πηγές αναφέρουν μόνο έναν νεκρό, τον Μιχάλη Τσιρμούλα, ο οποίος σκοτώθηκε κατά την αποκοπή της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας- Θεσσαλονίκης, στις 08/9/1944.

Χωρίστηκαν σε οκτώ ομάδες που δρούσαν ανεξάρτητα η καθεμία. Η Ομάδα Ι εισήλθε στην Ήπειρο στις 23/4/1944. Η Ομάδα ΙΙ έφτασε στη Ρούμελη με αλεξίπτωτα στις 18/6/1944. Η Ομάδα ΙΙΙ αναπτύχθηκε στη Θεσσαλία, στις 19/7/1944. Στη Μακεδονία έφτασε η Ομάδα IV, στις αρχές Σεπτεμβρίου 1944. Η ομάδα V επιχειρούσε από τις 21/5/1944 στο όρος Πάικο. Η Ομάδα VI δρούσε στην περιοχή του Ολύμπου, ενώ η ομάδα VII δρούσε στην Πελοπόννησο και η Ομάδα VIII επίσης στη Μακεδονία. Οι κομάντος των Ομάδων αυτών έκαναν ναρκοθετήσεις των γερμανικών περασμάτων, ανατινάξεις θωρακισμένων οχημάτων, βαγονιών, ατμομηχανών, εξουδετέρωση πυροβολείων, καταστροφή γερμανικών καταλυμάτων και μονάδων παραγωγής ενέργειας. Πιο πετυχημένη επιχείρηση ήταν η ανατίναξη της γέφυρας Λυκούδη στη Θεσσαλία, που είχε μήκος 50 μέτρα και μίας μηχανοκίνητης γερμανικής φάλαγγας 100 οχημάτων στην Ήπειρο.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου