Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Σε ένα χωριό της Θεσσαλίας μου έκαναν μάθημα, για το τι σημαίνει πολιτικό σύστημα στην Πατρίδα μας, όταν εξαγγείλει Δημόσια Έργα, όσον αφορά την υλοποίηση τους και αν ποτέ γίνουν!!..
«Ήμουνα Κουτάβι και Έγινα Παληοσκυλο..»..
Α το έγγραφο το προχώρα είναι του 2018!!..
Το 2044 οι «αθεόφοβοι» θα ξεκινήσουν τα έργα για να συνδέσουν την ΘΡΑΚΗ σιδηροδρομικώς με την υπόλοιπη Ελλάδα!..
Το τρένο λόγω της Ιταλικής Hellenic Train που επιδοτείται με 70 εκατομμύρια, για τις άγονες γραμμές σταματά στις Σέρρες την Πατρίδα του «Εθνάρχη!!..»
Τέλος στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περιλαμβάνονται πολύ μεγάλα έργα που μεγαλώνουν το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Τα έργα αυτά είναι:
– Προαστιακός Πάτρας: Πάτρα – Πύργος με 200 εκατ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Δυτική Εγνατία: Καλαμπάκα –Ηγουμενίτσα με 1.55 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Δυτική Εγνατία: Καλαμπάκα – Κοζάνη με 550 εκατ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Νέα Ανατολική Εγνατία: Θεσσαλονίκη – Ν.Καρβάλη με 1.5 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Δυτική Μακεδονία: Αναβάθμιση Δικτύου με 2 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Πελοπόννησος: Αναβάθμιση Δικτύου με 1.5 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
Διαβάστε σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα:ypodomes.gr
Σημειώνεται ότι το έργο, στην απόφαση της μελέτης του οποίου προχώρησε η ΕΡΓΟΣΕ στις 3 Αυγούστου, αφορά στην κατασκευή της νέας μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής μήκους 31,8 χλμ, που θα συνδέει τον εμπορικό λιμένα της Καβάλας ( Λιμένας Φίλιππος στην περιοχή της Νέας Καρβάλης) με την υφιστάμενη σιδ. γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης.
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:xronikadramas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου