Σελίδες

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025

Θ. Ζηλιασκόπουλος στην «Κ»: «Απενεργοποίησαν 4 δικλίδες ασφαλείας»

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Τα μνημόνια και η άνευ όρων υποταγή να μειωθεί η στελέχωση των σιδηροδρόμων με το υποχρεωτικό έναντι 42 εκατομμυρίων ξεπούλημα στην ανυπόληπτη ιταλική Hellenic Train ήταν η τελική απόληξη το τραγικό δυστύχημα των Τεμπων με 57 νέους αθώα θύματα..

Διαβάστε σχετικό άρθρο στο ΚΟΙΝΟ των Απανταχού Ελλήνων : Ο Βέλγος που έβαλε φωτιά στο Μαξίμου

Για την απενεργοποίηση τεσσάρων δικλίδων ασφαλείας, που λειτουργούσαν στον σιδηρόδρομο για «150 χρόνια», μέχρι το 2015 και απέτρεπαν δυστυχήματα, όπως αυτό που συνέβη στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, μιλάει στην «Κ» ο καθηγητής Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος

Η υποχρεωτική παρουσία και δεύτερου σταθμάρχη στον σταθμό, καθώς και του επιθεωρητή σταθμαρχών που τους έχει υπό την εποπτεία του.

Εκτός από τους σταθμάρχες, απαραίτητη, σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν και η παρουσία του προϊσταμένου της αμαξοστοιχίας, «τα αυτιά και τα μάτια» της σιδηροδρομικής γραμμής αλλά και της κυκλοφορίας των τρένων. 

 Η θέση του, όπως αναφέρει, καταργήθηκε, ενώ στον τροποποιημένο γενικό κανονισμό κίνησης του Μαρτίου 2019, που έχει υπογραφεί από τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η παρουσία του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας δείχνει να μην είναι υποχρεωτική.

Τέλος, απαραίτητη είναι η παρουσία κλειδούχων σε κάθε αλλαγή της κατεύθυνσης των αμαξοστοιχιών, ακόμη κι αν αυτό γίνεται με τηλεδιοίκηση. 

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε και στην ανάγκη επαναλειτουργίας του κέντρου παρακολούθησης της κυκλοφορίας, το οποίο στεγαζόταν στον ΟΣΕ, στην οδό Καρόλου και ήταν στελεχωμένο με έμπειρους σταθμάρχες και μηχανοστασιάρχες. 

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου