Σελίδες

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024

Το εργοστάσιο αρμάτων θα ολοκληρωθεί το 2025, θα παραδοθεί το πρώτο ALTAY

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.

Ιστοσελίδα «Defensehere» της 24 Οκτωβρίου 2024

Ο Fuat Tosyalı τονίζοντας ότι τα εγχώρια έργα κινητήρων πηγαίνουν την ανεξαρτησία της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας ένα βήμα παραπέρα, είπε: «Επειδή κάθε εξοπλισμός που προμηθεύεστε από το εξωτερικό συνεπάγεται δέσμευση κατά την αγορά, δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εδώ. Δεν μπορείτε να κάνετε εξαγωγή. Εάν πρόκειται να το κάνετε, θα χρειαστείτε άδεια από εμάς. Με την BMC POWER έχουμε εξαλείψει εντελώς την εξάρτηση των οχημάτων των χερσαίων δυνάμεών μας από το εξωτερικό».

Υπενθυμίζοντας ότι παρουσίασαν οχήματα VURAN με 100% εγχώριους κινητήρες BMC POWER πέρυσι, ο Tosyalı δήλωσε ότι ξεκίνησαν την παραγωγή οχημάτων KİRPİ με κινητήρες BMC POWER φέτος.

Μετά την ξηρά, εποχή εγχώριων μηχανών στη θάλασσα

Ο Tosyalı δήλωσε ότι αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο ιδρύθηκε για πρώτη φορά η BMC POWER και ότι ο κινητήρας του άρματος έχει αναπτυχθεί βήμα προς βήμα από τότε.

Δηλώνοντας ότι η επιτυχία τους στις ομάδες ισχύος των χερσαίων οχημάτων τράβηξε την προσοχή των ναυτικών δυνάμεων, ο Tosyalı είπε ότι δόθηκε στην εταιρεία η τιμή να παράγει τον κινητήρα BMC Marin.

Επισημαίνοντας ότι το πεδίο της μάχης απαιτεί πλέον πιο εξειδικευμένο εξοπλισμό, ο Tosyalı είπε: «Το νέο άρμα ALTAY και το πρώτο άρμα ALTAY έχουν μόνο εξωτερικές ομοιότητες. Οι ηλεκτρονικές του δυνατότητες και οι δορυφορικές κατερχόμενες ζεύξεις, είναι πλήρως ενημερωμένες. Με άλλα λόγια, όλες οι πιθανές τεχνολογίες του μέλλοντος είναι διαθέσιμες στο Νέο Άρμα μας ALTAY. Είμαστε σε στενή επαφή με τις δυνάμεις μας. «Μπορούμε να αναπτυχθούμε και να προσαρμοστούμε σε όλες τις απαιτήσεις που προέρχονται από το πεδίο».

Ο Tosyalı δήλωσε ότι αυτή η κατάσταση είναι συναρπαστική για αυτούς και είπε:

«Επειδή τώρα οι εγχώριοι και εθνικοί μας κινητήρες και οι ομάδες ισχύος αρχίζουν να χρησιμοποιούνται στα θαλάσσια οχήματα μας, ξεκινάμε με μικρούς και μεσαίους κινητήρες. Εργαζόμαστε εντατικά για την εγχώρια προσαρμογή και το σχεδιασμό. Έχουμε μια μεγάλη ομάδα μηχανικών. Δεν αποφεύγουμε καμία επένδυση σ’ αυτό το θέμα. Ας ελπίσουμε ότι, βήμα προς βήμα, θα παρέχουμε στις δυνάμεις μας τις θαλάσσιες μηχανές που χρειάζονται οι Ναυτικές μας Δυνάμεις».

«Βρισκόμαστε στη φάση μαζικής παραγωγής του άρματος»

Μοιράζοντας ενημερωμένες πληροφορίες για τον κινητήρα άρματος που παρήγαγαν για το άρμα ALTAY, ο Tosyalı δήλωσε ότι η διαδικασία παραγωγής κινητήρων αρμάτων προέκυψε από μεγάλη ανάγκη και ότι οι μελέτες προς αυτή την κατεύθυνση ξεκίνησαν λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο εφοδιασμός από το εξωτερικό.

Τονίζοντας ότι η ομάδα ισχύος ALTAY είναι πολύ ξεχωριστή, ο Tosyalı έδωσε τις ακόλουθες πληροφορίες:

«6 ή 7 χώρες στον κόσμο μπορούν να το παράγουν. Είμαστε μια απ’ αυτές. Κατασκευάσαμε τον κινητήρα μας. Υποβάλλεται σε εντατικές δοκιμές στο εξεταστικό κέντρο. Παραδώσαμε τα πρώτα 2 άρματα μας πέρυσι. Οι χερσαίες δυνάμεις μας το δοκιμάζουν. Πέρασε όλα τα στάδια δοκιμής χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα βρισκόμαστε στη φάση της μαζικής παραγωγής. Η επένδυσή μας στο εργοστάσιο αρμάτων στην Άγκυρα συνεχίζεται με πλήρη ταχύτητα. «Προς το τέλος του επόμενου έτους, το εργοστάσιο αρμάτων μας θα ολοκληρωθεί με όλες τις μονάδες του και τα πρώτα άρματα μάχης θα παραχθούν και θα παραδοθούν στις δυνάμεις μας».

Ο Tosyalı εξήγησε ότι οι κορεατικές ομάδες ισχύος, θα συμπεριληφθούν στα πρώτα άρματα μάχης, μέχρι να ολοκληρωθούν οι δοκιμαστικές φάσεις των δικών τους ομάδων δύναμης.

 «Μπορούμε να αναπτυχθούμε και να προσαρμοστούμε σε όλες τις απαιτήσεις που προέρχονται από το πεδίο».

Υπενθυμίζοντας ότι ανακοίνωσαν το άρμα ALTAY ως το νέο άρμα ALTAY όταν το παρέδωσαν πέρυσι, ο Tosyalı επεσήμανε ότι το άρμα σχεδιάστηκε για πρώτη φορά σύμφωνα με τις συνθήκες πεδίου πριν από 10 χρόνια.

«Οι εξαγωγές μας βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο»

Παρέχοντας πληροφορίες για τους στόχους της εταιρείας, ο Tosyalı είπε ότι η BMC είναι μια από τις πιο εδραιωμένες εταιρείες στην Τουρκία.

Ο Fuat Tosyalı δήλωσε ότι έχουν ένα πολύ ευρύ χαρτοφυλάκιο και ότι συνεχίζουν τον δρόμο τους, χωρίς να μένουν πίσω από την εποχή και ακόμη και ν’ ανοίγουν νέους δρόμους σ’ αυτό το χαρτοφυλάκιο.

Δηλώνοντας ότι έτυχαν μεγάλης προσοχής στην SAHA EXPO, ο Tosyalı είπε, «Οι γραμμές μας είναι γεμάτες. Εάν τα προϊόντα σας είναι καλά και πραγματικά ταλαντούχα, θα υπάρχουν πολλοί αγοραστές. Κι αν δεν είσαι δεμένος με τόπο... Είχαμε μεγάλα προβλήματα στις εξαγωγές πριν από καιρό. Παλαιότερα κατασκευάζαμε το όχημα, αλλά από τη στιγμή που αγοράζαμε τον κινητήρα από το εξωτερικό, δεν μπορείς να τον πουλήσεις στην τάδε χώρα. Δεν μπορείς να το δώσεις εκεί, δεν μπορείς να το στείλεις εκεί. Θα έπρεπε να περιμένεις μήνες για την άδεια. Αυτά δεν υπάρχουν τώρα. Τώρα μπορούμε να καθίσουμε στο τραπέζι, να σφίξουμε τα χέρια και να σηκωθούμε. Γι' αυτό και οι εξαγωγές μας βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου