Σελίδες

Σάββατο 21 Μαΐου 2022

Ρωσικό Υπουργείο Άμυνας: «Το Azovstal απελευθερώθηκε πλήρως»

Azovstal

Ολόκληρη η περιοχή του εργοστασιακού συγκροτήματος Azovstal στη Μαριούπολη «έχει απελευθερωθεί» ανακοίνωσε το βράδυ της Παρασκευής το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας.

Περισσότεροι από 2.400 άνθρωποι περικυκλωμένοι στο εσωτερικό για σχεδόν ένα μήνα, συμπεριλαμβανομένων Ουκρανών στρατιωτικών και μελών του ναζιστικού τάγματος Αζόφ, έχουν καταθέσει τα όπλα και έχουν παραδοθεί.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.newsbreak.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου