Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Η παραγωγή του MBT ALTAY μετατέθηκε για το 2023 παρά τα 500 εκατομμύρια Δολάρια που δαπανήθηκαν και το κομματικό στέλεχος του ΑΚΡ που αγόρασε τη χρεωκοπημένη BMC μεταβίβασε τις μετοχές.
Το σχετικό έτερο δημοσίευμα είναι, για να επιβεβαιωθεί ότι η ακρίβεια στην πληροφόρηση έχει ιδιαίτερη βαρύτητα
Το πρόγραμμα καρκινοβατεί 29 ετη..
Αν δεν υπήρξε η ανεξήγητη παρέμβαση της λέσχης LEO στον Ε.Σ., από το 2011 θα υπήρχαν σε ενέργεια 400 άρματα μάχης ABRAMS M1A1 και δεν χρειάζεται ανάλυση σε τι θέση υπεροχής θα ευρίσκονταν οι Ελληνικές Ε.Δ. στο Χερσαίο Θέατρο Επιχειρήσεων..
Εφημερίδα «Σοζτζιού» της 5 Ιουλ 2021
NECATİ DOĞRU
Μια φορά και ένα καιρό ! Το άρμα δεν κοιμάται !
Η κόρη του πρώτου ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου «Paramount» είπε ότι «το ξενοδοχείο μας μπήκε με το κρατικό άρμα», ακούσαμε ότι οι τελευταίες «καταρρεύσεις» έγιναν με το άρμα, αλλά «εθνικό και εγχώριο άρμα» δεν είδαμε, δεν μπόρεσε να κατασκευαστεί.
Τα χρήματα σκορπίζονται.
Στη μέση υπάρχει αλαζονεία.
Πρόκληση.
Καύχημα.
Υπάρχει μια ημερομηνία που δόθηκε
Ο Ethem Sancak, επιχειρηματίας του κόμματος ΑΚΡ υποστηρίχθηκε κατάφωρα από τέσσερες πλευρές, για να κατασκευάσει το άρμα «Altay» και να το πουλήσει στον στρατό. Ήταν Ιανουάριος του 2018. Εκείνη την εποχή, ΥΕΘΑ ήταν ο Νουρεττίν Τζανικλί. Ήταν αυτός που έκανε τις εξηγήσεις για την παραγωγή του εθνικού άρματος «Altay». Κοίταξα στο αρχείο και είδα ότι είπε: «Σχεδιάσαμε να έχουμε και τον κινητήρα του εθνικού άρματος «Altay». Θα ξεκινήσουμε τη μαζική παραγωγή αρμάτων στο τέλος του 2019»
Φτάσαμε στα μέσα του 2021
Άρμα δεν κατασκευάστηκε.
Ο Ethem Sancak πούλησε την περασμένη εβδομάδα τις μετοχές της εταιρείας του, η οποία θα κατασκεύαζε τα άρματα και θα τα πουλούσε στον στρατό και η οποία ευνοήθηκε, προστατεύθηκε και υποστηρίχθηκε από την αρχή, σε έναν άλλο επιχειρηματία, που ονομάζεται Fuat Tosyalı. Μετά από αυτήν την πώληση, ο Πρόεδρος έδωσε την ημερομηνία 2 χρόνια αργότερα και είπε: «Ελπίζω ότι θα κατασκευάσουμε το εγχώριο και εθνικό μας άρμα το 2023».
Μια φορά και έναν καιρό. Το άρμα δεν κοιμάται.
Επιτρέψτε μου να συνοψίσω την ιστορία για να τη θυμηθείτε. Το πρόγραμμα για το κύριο άρμα μάχης «Altay» ξεκίνησε πριν από 29 χρόνια το 1992, όταν το ΓΕΕΘΑ εξέφρασε την «ανάγκη για επείγουσες επιχειρήσεις». Το AKP δεν ήταν ακόμη στην εξουσία. Ο διαγωνισμός άνοιξε σε δύο φάσεις, «ανάπτυξη και μαζική παραγωγή». Η εταιρία Otokar κέρδισε. Κρατικά χρήματα 500 εκατομμυρίων δολαρίων δόθηκαν και η Otokar εργάστηκε για περίπου 10 χρόνια για ν’ αναπτύξει το εγχώριο και εθνικό άρμα «Altay». Μ’ αυτόν τον τρόπο, οι κρατικές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας ASELSAN, MKEK και ROKETSAN συμμετείχαν στο συμβόλαιο.
Η ανάπτυξη τελείωσε.
Ήταν επιτυχής.
Ονομάστηκε άρμα «Altay». Όταν ήρθε να υπογράψει τη σύμβαση μαζικής παραγωγής, το AKP ήταν στην εξουσία και με την καθοδήγηση του τότε πρωθυπουργού Ερντογάν, ο επιχειρηματίας που ονομάζεται Ethem Sancak, ο οποίος εργάστηκε ως επιχειρηματίας κομματικής φαρμακαποθήκης και βγήκε ως «εγχώριος και εθνικός βιομήχανος που θα κατασκεύαζε το άρμα».
Βγήκε?
Τον έβγαλαν?
Επιτρέψτε μου και αυτό να σας το εξηγήσω.
Εσείς θα αποφασίσετε.
Ο Mehmet Emin Karamehmet, ο πρώην ιδιοκτήτης της εταιρίας BMC (British Motor Corporation), χτισμένη σε μια έκταση 2.000 στρεμμάτων στη Σμύρνη, χρεοκόπησε. Η BMC είχε γίνει ιδιοκτησία του TMSF, δηλαδή του κράτους. Το κράτος πούλησε ολοφάνερα τη BMC στον Ethem Sancak. Οι κρατικές τράπεζες έδωσαν τα απαραίτητα χρήματα ως δάνεια, έτσι ώστε ο Ethem Sancak να μπορούσε να αγοράσει τη BMC. Το κράτος είχε ένα πρωτότυπο άρματος που αναπτύχθηκε, πληρώνοντας 500 εκατομμύρια δολάρια δημόσιου χρήματος. Το κράτος είχε την ASELSAN, η οποία θα μπορούσε να κάνει το σύστημα επικοινωνίας του άρματος. Το κράτος είχε τη ROKETSAN, η οποία θα μπορούσε να κατασκευάσει το οπλικό σύστημα του άρματος. Η πολιτεία είχε βαριά εργοστάσια συντήρησης (Εργοστάσιο Ερπυστριών Αρμάτων στο Σαγγάριο) που έφτιαξε το κύτος του άρματος και τα συστήματα κίνησης (ερπύστριες). Ήδη το άρμα αποτελείται από τη συγκέντρωση «κορμού- κινητήρα- ερπυστριών - οπλικών συστημάτων και επικοινωνιών».
Το κράτος δεν έφερε την ASELSAN, τη ROKETSAN και το εργοστάσιο ερπυστριών αρμάτων που είχε στα χέρια του και δεν κατασκεύασε το ίδιο το κράτος το άρμα. Βρήκε τον Ethem Sancak και έδωσε εγγύηση κέρδους και είπε: «Φτιάξε εσύ το άρμα Ethem…».
Ωστόσο, η BMC στο Σμύρνη δεν είχε την «κατάλληλη εγκατάσταση για την κατασκευή του άρματος» και για να καλύψει τις ελλείψεις, το εργοστάσιο ερπυστριών αρμάτων (το 49% του οποίου έγινε με μια συνεργασία του Κατάρ) δόθηκε στον Ethem Sancak.
Ο Ethem Sancak έγινε:
Και κομματικός!
Και επιχειρηματίας!
Και Κυβερνητικός αξιωματούχος!
Και κατασκευαστής αρμάτων!
Και πωλητής αρμάτων!
Ο Ethem Sancak αντιμετώπισε τους φιλοκυβερνητικούς δημοσιογράφους που τους αρέσει να κοιμούνται στο «Paramount Hotel», το οποίο «κατέρρευσε μπαίνοντας στο άρμα» και πήγε σε μια «ανοικτή συζήτηση» στην τηλεόραση. Οι χειρονομίες του, οι λέξεις που επέλεξε, το στυλ του, η στάση του, ήταν σε ένα κλίμα σαν να έλεγε: «Εγώ είμαι η εικόνα του Θεού στη γη»…
Στον αρχηγό του κόμματος της αντιπολίτευσης, είπε ακόμη και αγενείς λέξεις, «Μωρέ εσύ είτε δεν είδες τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια ή δεν έχεις φάει ξύλο».
Αυτό σήμαινε να πω: Είμαι με τον Ταγίπ Ερντογάν. Όταν με κοιτάζεις απ’ έξω, με βλέπεις ως ιδιώτη επιχειρηματία, αλλά η δημόσια πλευρά μου υπερτερεί. Είμαι κάποιος που «του έχει ειδικά ανατεθεί να κάνει τον στρατό ιδιοκτήτη του άρματος». Ο Πρόεδρος μου έδωσε το καθήκον: «Φτιάξε ένα άρμα για το κράτος, Ethem ...».
Αυτός είναι ο Ethem Sancak!
Πούλησε τις μετοχές του.
Το άρμα αποσύρθηκε από την επιχείρηση.
Ένας επιχειρηματίας με το όνομα Fuat Tosyalı, ο οποίος αγόρασε τις μετοχές της BMC, επρόκειτο να κατασκευάσει το άρμα!
Μια φορά και έναν καιρό..
Κοιμηθείτε πάνω στο άρμα!
Τα κρατικά χρήματα σπαταλούνται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου