Σελίδες

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

«Διασυνοριακή» υποστήριξη για τους στρατιώτες

 Εφημερίδα «Σταρ» της 15 Νοεμβρίου 2020

Θα προσθέσει δύναμη στη δύναμη των ΤΕΔ! 

Η FNSS, κατασκευάστρια εταιρία θωρακισμένων οχημάτων, της Τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας, θα παρέχει υλικοτεχνική υποστήριξη στα οχήματα που χρησιμοποιούν οι δυνάμεις ασφαλείας, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, πέρα από τα σύνορα και υπό δύσκολες συνθήκες. Το γεγονός ότι τα συστήματα, τα οποία θα περιληφθούν στον κατάλογο των ΤΕΔ, θα χρησιμοποιηθούν σε μια ευρεία γεωγραφία, πέρα από τα σύνορα και υπό τις πιο δύσκολες φυσικές συνθήκες, έχει ενθαρρύνει την εταιρία FNS, να εφαρμόσει ένα νέο σύστημα υλικοτεχνικής υποστήριξης, στο οποίο θα ενσωματωθούν οι τελευταίες τεχνολογίες. Το σύστημα επιτρέπει στον τεχνικό ή τον χρήστη στο όχημα, να εκτελεί ακόμη και πολύπλοκες εργασίες συντήρησης και επισκευής, που υπερβαίνουν τις αρμοδιότητές τους, επί τόπου με ζωντανές οδηγίες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έλαβε ο ανταποκριτής του πρακτορείου «Ανατολή», η εταιρία FNSS, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες πλατφόρμας ξηράς πολλών χρηστών σε όλο τον κόσμο, κάνει τη διαφορά για τους χρήστες της, με την ανώτερη επιβίωση, τη λειτουργική ικανότητα και την ισχύ πυρός, καθώς και την ολοκληρωμένη υποστήριξη Επιμελητείας (ELD logistics). Η εταιρεία παρέχει αδιάλειπτη υποστήριξη για όλα τα οχήματά της για 30 χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου οχήματος που παραδόθηκε.

Οι εφαρμογές ELD της εταιρείας, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα λύσεων, από τη συνεργασία με τοπικούς συνεργάτες, έως την υποστήριξη οχημάτων κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων, από τοπικές εγκαταστάσεις γραφείων έως λειτουργικές τοπικές εγκαταστάσεις.

Το γεγονός ότι τα συστήματα που θα περιληφθούν στον κατάλογο των ΤΕΔ, θα χρησιμοποιηθούν σε μια ευρεία γεωγραφία, πέρα από τα σύνορα και υπό τις πιο δύσκολες φυσικές συνθήκες, ενθάρρυνε την εταιρία FNSS, να εφαρμόσει ένα νέο σύστημα υλικοτεχνικής υποστήριξης, στο οποίο θα ενσωματωθούν οι τελευταίες τεχνολογίες. Με το Σύστημα Απομακρυσμένης Συντήρησης και Εκπαίδευσης, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην έκθεση «IDEF-2019», η εφαρμογή απομακρυσμένης συντήρησης και επισκευής που επιδιώκεται, προσφέρει μια λύση που θα μειώσει τις διακοπές των επιχειρήσεων και το κόστος ταξιδιού και θα αυξήσει τον χρόνο λειτουργίας.

Το Σύστημα Απομακρυσμένης Συντήρησης, θα συμβάλει σημαντικά σε περιπτώσεις όπου η πρόσβαση σε τεχνική ομάδα δεν είναι δυνατή κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων, υπάρχει χρονικός περιορισμός, υπάρχουν συνθήκες παρέμβασης υψηλού κόστους ή η παρέμβαση συνεπάγεται κινδύνους ασφαλείας. Το σύστημα δημιουργήθηκε με τη χρήση υλικού όπως έξυπνα γυαλιά, tablet και φορητούς υπολογιστές, προκειμένου να υποστηρίξει το προσωπικό των ΕΔ ή και τους εκπροσώπους του πεδίου, με τεχνικά προβλήματα από κεντρικές τοποθεσίες με έμπειρο εξειδικευμένο προσωπικό.

Στην εφαρμογή, οι επιδείξεις επαυξημένης πραγματικότητας και οι οδηγίες εργασίας, θα αντικατοπτρίζονται άμεσα στον εξοπλισμό μέσω του ζωντανού συνδέσμου βίντεο, που θα εκτελεστεί μέσω της εγχώριας και εθνικής εφαρμογής τηλεδιάσκεψης «εμείς και εμείς», η οποία αναπτύχθηκε από τη θυγατρική εταιρεία ASELSAN BİTES. Η εφαρμογή επιτρέπει επίσης την άμεση σχεδίαση, κοινή χρήση τεχνικών δεδομένων ή εγγράφων, λήψη εικόνας και βίντεο καταγραφής των συνθηκών πεδίου για μεταγενέστερο έλεγχο και ζωντανή μετάδοση προκατασκευασμένου οπτικού υλικού στην ομάδα του πεδίου και παροχή ζωντανών οδηγιών για ορισμένες διαδικασίες συντήρησης-επισκευής.Το σύστημα επιτρέπει στον τεχνικό ή τον χρήστη στο όχημα να εκτελεί ακόμη και πολύπλοκες εργασίες συντήρησης και επισκευής που υπερβαίνουν τις αρμοδιότητές τους, επί τόπου με ζωντανές οδηγίες.

Ο Ersan Uzunoğlu, επικεφαλής της εταιρίας FNSS στην υποστήριξη προϊόντων, είπε στο ανταποκριτή του πρακτορείου «Ανατολή», ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για δραστηριότητες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και συντήρησης. Ο Uzunoğlu ανέφερε ότι στον τομέα των δραστηριοτήτων, στοχεύουν ο προγραμματισμός αυτής της εφαρμογής να χρησιμοποιηθεί πρώτα στην Τουρκία και δήλωσε ότι, σε αντίθεση με τα παραδείγματα στο εξωτερικό, οι χρήστες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα συστήματα διακομιστών αντί της υποδομής νέφους, για να εξαλείψουν τους δισταγμούς σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων. Ο Uzunoğlu, δήλωσε ότι υποστηρίζει την τεχνολογική υποδομή μιας εταιρικής λύσης από την Τουρκία.

Τονίζοντας ότι διαίρεσαν το έργο σε 3 φάσεις και έφτασαν στο τελικό στάδιο της πρώτης φάσης, ο Uzunoğlu δήλωσε ότι επικοινωνεί με τον πελάτη σε ψηφιακό περιβάλλον, μοιράζεται τα δεδομένα συντήρησης και επισκευής κατάλληλα για τις ανάγκες του και καταγράφει τις δραστηριότητες που εκτελούνται.

Ο Uzunoğlu δήλωσε ότι στοχεύουν να συμπεριλάβουν την επαυξημένη πραγματικότητα στην εφαρμογή στη δεύτερη φάση και να υποστηρίξουν το προσωπικό στο πεδίο με τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτή η τεχνολογία, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα εξυπηρέτησης και διατηρώντας την ικανοποίηση των πελατών υψηλή.

Στην τελευταία φάση, ο Uzunoğlu επεσήμανε ότι στοχεύουν να ενσωματώσουν την εφαρμογή με την εφαρμογή διαχείρισης υπηρεσιών πεδίου που χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή και έδωσε τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με το έργο της εφαρμογής:

«Η δραστηριότητα συντήρησης ξεκινά με ένα αίτημα σέρβις. Ο ειδικός στο κέντρο έρχεται σε επαφή με τον χρήστη μας. Ξεκινά μια συνομιλία μέσω βίντεο. Στη συνέχεια, είναι σημαντικό να μοιράζεστε ψηφιακά έγγραφα, βίντεο, εγχειρίδια χρήστη και συντήρησης στην εφαρμογή συνομιλίας βίντεο και καταλόγους ανταλλακτικών, εάν είναι απαραίτητο. Εάν οι πληροφορίες είναι ανεπαρκείς, μπορούμε να μοιραστούμε ένα μέρος του τρισδιάστατου μοντέλου του οχήματος με την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, εάν είναι απαραίτητο, και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε τη ζήτηση από σημείο σε σημείο με τις σημάνσεις που εμφανίζονται στην οθόνη. σε περίπτωση ανεπαρκών πληροφοριών. Καταγράφουμε επίσης τον ήχο, το βίντεο και τα κοινόχρηστα δεδομένα σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Μπορούμε επίσης να μειώσουμε την ανάγκη για απομακρυσμένη υποστήριξη. Το άτομο μπορεί να φτάσει στο επίπεδο που μπορεί να κάνει τη δουλειά του στο πεδίο». Ο Uzunoğlu είπε ότι χάρη σε αυτήν την εφαρμογή, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα των εκπαιδεύσεων αυξήθηκαν επίσης.

Πρώτα στην Τουρκία, στη συνέχεια στο εξωτερικό

Αναφέροντας ότι έλαβαν πολύ θετικά σχόλια από τους χρήστες, σχετικά με την εφαρμογή, ο Uzunoğlu είπε τα ακόλουθα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για τη διαθέσιμη εφαρμογή:

«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ξεκινήσουμε με τα προϊόντα που παρέχουμε στις ΤΕΔ. Έχουμε οχήματα που αναπτύσσονται σε περιοχές όπου η πρόσβαση είναι εξαιρετικά περιορισμένη ή ακόμη και αδύνατη από καιρό σε καιρό. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε με αυτά τα οχήματα. Τελικά, η ομάδα κινητής τηλεφωνίας μας, δεν μπορεί να φτάσει εκεί όλη την ώρα και στην πραγματικότητα, αυτό το ζήτημα είναι η δυσκολία μας. Αυτός είναι ο πρωταρχικός μας στόχος. Βρισκόμαστε στη δοκιμαστική πρώτη φάση. Πειραματιζόμαστε με τους δικούς μας χρήστες και τεχνικούς. Κάνουμε ό, τι μπορούμε για να χρησιμοποιηθούν από τον πελάτη και το στρατιωτικό προσωπικό. Στόχος μας είναι να το χρησιμοποιήσουμε στη χώρα μας και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσουμε στα εξωτερικά μας έργα, τόσο στην τοπική ομάδα μας όσο και στον πελάτη σε επίπεδο στρατιωτικού προσωπικού. Έχουμε ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα για τον επόμενο χρόνο».

Τεχνική υποστήριξη την πιο κρίσιμη στιγμή

Ο τεχνικός σύμβουλος της FNSS Soner Maviş, είπε ότι μετά από 27 χρόνια στις ΤΕΔ, ανέλαβε την ευθύνη ενός συμβούλου στο τμήμα υποστήριξης προϊόντων της FNSS.

Δηλώνοντας ότι έχουν κάνει διάφορες επιδείξεις σε στρατιωτικούς αξιωματούχους, ο Maviş έκανε την ακόλουθη αξιολόγηση: «Οι αποστολές και οι αναθέσεις στις ΤΕΔ, τα στρατεύματα που εργάζονται σε κρίσιμες περιοχές σε διάφορα μέρη του κόσμου, καθιστούν σημαντικό να πραγματοποιούνται οι ανάγκες συντήρησης και επισκευής στο επιθυμητό μέρος και ώρα. Θα φτάσει σε ένα επίπεδο που μπορεί να παρέχει όλα τα είδη υπηρεσιών, καθοδηγούμενο από εξειδικευμένο προσωπικό. Σε περίπτωση που το όχημα παραμείνει σε απρόσιτη περιοχή ή αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω της ώρας και της κρίσιμης κατάστασης ζώνης, όλα τα είδη βοήθειας μπορούν να παρέχονται από εδώ με βιντεοκλήση και υποστήριξη απομακρυσμένης συντήρησης. Το όχημα μπορεί να ρυμουλκηθεί στην ασφαλή ζώνη και ακόμη και να ενεργοποιηθεί. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάγκη των ΕΔ αυτή τη στιγμή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου