Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Η TAI έχει 95% τεχνικό προσωπικό και μόνο 5% διοικητικό, η ΕΑΒ που δεν δύναται να ανταποκριθεί σε ανειλημμένες υποχρεώσεις για το πρόγραμμα των F-16 τι αναλογία έχει σε τεχνικούς και διοικητικούς..
Άρχισε η παράδοση του προγράμματος, που θα εξασφαλίζει τον έλεγχο των εθνικών μη επανδρωμένων αφών της Τουρκίας, με εγχώρια δορυφορικά τερματικά. Χάρη στα εξαιρετικά συμπαγή συστήματα, θα παρέχεται δορυφορική επικοινωνία σε οχήματα εδάφους και σχετικά μικρότερα τακτικά ΙΗΑ «Bayraktar TB2» και «Vestel Karayel».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ανταποκριτή του πρακτορείου «Ανατολή», έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα για το εγχώριο δορυφορικό τερματικό που παράγεται στην Τουρκία και που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ΙΗΑ που χρειάζονται δορυφορική ικανότητα επικοινωνίας.
Η χρήση των δορυφορικών τεχνολογιών στην επικοινωνία αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Η δορυφορική επικοινωνία χρησιμοποιείται σε τηλεοπτικές εκπομπές, συστήματα GPS / πλοήγησης και μετεωρολογικές μετρήσεις, ιδίως σε φωνή, εικόνα, πολυμέσα και επικοινωνία δεδομένων.
Από τη δεκαετία του 2000, η ανάγκη για κινητή δορυφορική επικοινωνία και ασφαλή δορυφορική επικοινωνία έχει προκύψει ειδικά σε στρατιωτικές εφαρμογές, εκτός από τις εφαρμογές τηλεοπτικών εκπομπών. Όλες αυτές οι εφαρμογές έφεραν μαζί την ανάγκη για υψηλό εύρος ζώνης με την πάροδο του χρόνου. Ενώ οι δορυφόροι χρησιμοποιούσαν C και Ku-Band στην αρχή, οι αιτήσεις για Ka-band και πέραν αυτού, μπήκαν στην ημερήσια διάταξη, προκειμένου να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη απαίτηση χωρητικότητας.
Στην Τουρκία, παράλληλα με αυτές τις τεχνολογικές τάσεις, από τη δεκαετία του 2000 στους δορυφόρους υψηλής χωρητικότητας, χρειάζονταν τα εγχώρια και εθνικά συστήματα που λειτουργούσαν σε C και Ku-Band, να λειτουργούν και σε Ka-Band, αλλά και πέραν αυτών. Μέχρι πρόσφατα, η προμήθεια από ξένες πηγές, ήταν η πιο προτιμώμενη μέθοδος και οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εισαγωγή συστημάτων δορυφορικής επικοινωνίας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στον στρατιωτικό τομέα κατά την περίοδο αυτή, οδήγησαν στην ιεράρχηση της ανάπτυξης εσωτερικών και εθνικών δορυφορικών συστημάτων επικοινωνίας.
Σ’ αυτό το σημείο, με την ανάθεση καθηκόντων από την αμυντική βιομηχανία της προεδρίας, η ανώνυμη εταιρία CTech Bilişim Teknolojileri AŞ, άρχισε τις εργασίες, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της Τουρκίας, με εγχώριες και εθνικές δυνατότητες.
Η CTech εργάζεται με προτεραιότητα τη χρήση των συστημάτων που αναπτύσσει σε όλα τα είδη πλατφορμών κινητής τηλεφωνίας, σύμφωνα με τις τεχνολογικές τάσεις και να είναι ασφαλής έναντι των τρεχουσών στρατιωτικών απειλών.
Η εργασία, η οποία ξεκίνησε το 2014 για την ανάπτυξη του δορυφορικού μόντεμ στο πλαίσιο του έργου ANKA-S, συνεχίστηκε με την υλοποίηση του πρώτου εσωτερικού τερματικού δορυφορικής επικοινωνίας ΙΗΑ το 2017. Τα ευρυζωνικά δορυφορικά συστήματα επικοινωνίας για ΙΗΑ παράγονται επί του παρόντος σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε με την Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (TAI) το 2018.
Ενώ η πρώτη παράδοση έγινε για την ANKA-S τον Ιούλιο, συνολικά 15 τερματικοί σταθμοί αέρα και 2 MiniHUB διατέθηκαν στην TAI (TUSAS) με τη νέα παράδοση που έγινε πρόσφατα. Συνολικά κοντά στα 40 τερματικά αέρα και o κινητός σταθμός εδάφους εξοπλισμένος με περισσότερα από 10 MiniHUB και 1 συστήματα HUB, θα παραδοθούν το 2020-2021.
Δυνατότητα δορυφορικού ελέγχου για όλα τα τακτικά ΙΗΑ
Τα τερματικά αέρα και τα συστήματα ελέγχου εδάφους στα ΙΗΑ αποτελούνται από HUB, MiniHUB και κινητό σταθμό εδάφους, συμπεριλαμβανομένων όλων των απαιτούμενων στοιχείων του συστήματος.
Η ευρυζωνική λύση που προσφέρει η CTech, επιτρέπει στα ΙΗΑ να μεταφέρουν δεδομένα ωφέλιμου φορτίου στο σταθμό ελέγχου εδάφους με ταχύτητες άνω των 20 Mbps.
Χάρη σε αυτό το σύστημα, το οποίο είναι εντελώς επεκτάσιμο, είναι δυνατό να εκτελέσετε μία μόνο λειτουργία ΙΗΑ ή να κάνετε δεκάδες ταυτόχρονα.
Αυτές οι μελέτες, που ξεκίνησαν με το Ku-band, συνεχίζουν να αναπτύσσουν πιο συμπαγή συστήματα στο Ka-band, αλλά επίσης και στο Ku-band. Χάρη σε αυτά τα νέα και εξαιρετικά συμπαγή συστήματα, η δορυφορική επικοινωνία θα παρέχεται ειδικά σε τροχοφόρα και θωρακισμένα χερσαία οχήματα με δυνατότητα επικοινωνίας ραδιοφώνου και LOS και σε σχετικά μικρότερα τακτικά ΙΗΑ, Bayraktar TB2 και Vestel Karayel.
Αυξήθηκε η κινητικότητα των σταθμών ελέγχου εδάφους
Η CTech έφερε επίσης μια νέα προσέγγιση στις ανάγκες του κινητού επίγειου σταθμού με την TAI.
Χάρη σε αυτήν την προσέγγιση, βαριοί, ογκώδεις κινητοί σταθμοί εδάφους που χρειάζονται ειδικό τροχοφόρο όχημα στο πεδίο, έγιναν μικρότεροι «αναπτυσσόμενοι», τόσο σε βάρος όσο και σε μέγεθος και οι δυνάμεις ασφαλείας εξασφαλίστηκαν με σημαντική ικανότητα κινητικότητας.
Αν και ο αναπτυγμένος/κινητός δορυφορικός επίγειος σταθμός, είναι πολύ ελαφρύτερος και μικρότερος από τους αντίστοιχους, μπορεί να επιδείξει τις ίδιες δυνατότητες με την κεραία 3,7 μέτρων που χρησιμοποιείται.
Αυτό το σύστημα μαζί με τις στρατιωτικές εφαρμογές, θα καλύψει τις ανάγκες ασφάλειας των συνόρων, έκτακτης βοήθειας και κινητών αστυνομικών εφαρμογών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου