Σελίδες

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Ένα άρθρο με πολλά μηδενικά !!

Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Ανάλυση από ειδικό τεχνικό, που αναλύει την σχεδόν μηδενική παρουσία Τούρκων τεχνικών και πληρωμάτων στα τρια πλοία εξόρυξης φυσικού αερίου και υδρογονανθράκων..
Yavuz-Faith-Kanuni
Για τα οποία δαπανηθηκαν εκατοντάδες εκατομυρια ΕΥΡΩ..
Εφημερίδα «Σοζτζιού» της 17 Σεπτεμβρίου 2020
 Εμίν Τσιόλασιαν

Αγαπητοί μου αναγνώστες
Τα ερευνητικά μας σκάφη αναζητούν πετρέλαιο και φυσικό αέριο στη θάλασσα.
Πολύ καλά, αλλά τι συμβαίνει πίσω από αυτή τη δουλειά!
Είναι ένα τεχνικό ζήτημα, που άνθρωποι σαν εμάς, δεν γνωρίζουν και δεν κατανοούν πολύ ...
Πριν από λίγες μέρες μιλούσαμε με ένα αρμόδιο άτομο στην καρδιά αυτής της επιχείρησης. Ήθελα να γράψει, αυτά που ήθελε να μου εξηγήσει...
Και μου έγραψε.
Εδώ είναι αυτή η επιστολή (ακόμα κι αν είναι λίγο τεχνική):


«Καλημέρα Κύριε Εμίν…. Επιτρέψτε μου να αναφέρω αυτό πρώτα, ότι η γεώτρηση φυσικού αερίου και πετρελαίου στις θάλασσες είναι πολύτιμη για εμάς.
Όλοι πρέπει να στηρίξουμε αυτό το πρόγραμμα της κυβέρνησης.
Επιτρέψτε μου να σας δώσω μερικές πληροφορίες, σχετικά με τα πλοία που χρησιμοποιούμε σ’ αυτές τις γεωτρήσεις. Για να αναζητήσετε αέριο και πετρέλαιο στο πεδίο, πρέπει πρώτα να κάνετε σεισμική έρευνα σ’ αυτή την περιοχή. Τα δύο πλοία μας, το «Oruç Reis» και το "Barbaros Hayrettin Pasa», κάνουν αυτή τη δουλειά.
Τα πλοία απλώνουν καλώδια και συσκευές μέτρησης στο βυθό, με τη βοήθεια καλωδίων που εκτείνονται από το πίσω μέρος του πλοίου. Αυτές οι συσκευές μέτρησης συνδέονται με σημαντήρες στην επιφάνεια της θάλασσας.
Ενώ το πλοίο πλέει, χρησιμοποιούνται αυτές οι συσκευές μέτρησης. Ο πυθμένας του νερού φωτογραφίζεται σε τρεις διαστάσεις, με τα ηχητικά κύματα που δημιουργούνται από μικρά εκρηκτικά που ρίχνονται στο κάτω μέρος του νερού. Στη συνέχεια, αυτοί οι χάρτες και οι μετρήσεις αποστέλλονται σε εργαστήρια των ΗΠΑ για επεξεργασία και παράγεται ο χάρτης πυκνότητας του πυθμένα.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε τώρα, οι ΗΠΑ θα έχουν αυτά τα πολύ σημαντικά δεδομένα πριν από εμάς !!
Σύμφωνα με την υποβρύχια πυκνότητα στα δεδομένα, οι μηχανικοί καθορίζουν τα μέρη που πρέπει να τρυπηθούν και τα γεωτρητικά πλοία που πηγαίνουν στην περιοχή, αρχίζουν να τρυπούν τον βυθό της θάλασσας.

Τα δικά μας γεωτρύπανα είναι το «Fatih», το «Yavuz» και το «Kanuni»
Στη γεώτρηση, γίνεται κατανοητό ποια είναι η πυκνότητα που φαίνεται στους σεισμικούς χάρτες έρευνας που έγιναν πριν, δηλαδή αν είναι αέριο, πετρέλαιο ή είναι κενό. Η κατανόηση αυτού είναι δυνατή μόνο με γεωτρήσεις.
Δεδομένου ότι τα γεωτρύπανα πλοία είναι πολύ μεγάλα σε μέγεθος, ικανοποιούν τις ανάγκες τους όπως υλικά, υποστήριξη, εξοπλισμός, από τον σταθμό της ακτής με πλοία υποστήριξης.

Οι καπετάνιοι που θα εργαστούν στα γεωτρύπανα, πρέπει να έχουν ειδική εκπαίδευση. Μόνο μετά από αυτές τις μακρές διαδικασίες εκπαίδευσης και πρακτικής άσκησης, μπορεί να γίνει κάποιος χειριστής καπετάνιος (καπετάνιος DPO).
Η Τουρκία επειδή δεν είχε μεγάλο αριθμό τέτοιων πλοίων, ο αριθμός των καπετάνιων DPO είναι πολύ μικρός.
Ας δούμε μια άλλη πολύ σημαντική πτυχή της εργασίας με συγκεκριμένα παραδείγματα.
Δυστυχώς, η κυριαρχία των αλλοδαπών συνεχίζεται στο γεωτρύπανο μας «Fatih», όπως και στα άλλα.
Είναι κρίμα που ένα πλοίο που φέρει τη σημαία μας στα Τουρκικά νερά και αγοράστηκε με τους φόρους μας, είναι υπό ξένη κυριαρχία.
Δυστυχώς, οι Τούρκοι ναυτικοί και μηχανικοί, δεν έχουν λόγο σε αυτά τα πλοία.
Στις συναντήσεις που πραγματοποιούνται δύο φορές την ημέρα το πρωί και το βράδυ στο πλοίο, δεν υπάρχει ένας εξουσιοδοτημένος Τούρκος ναυτικός ανά τμήμα.
Αυτό ισχύει επίσης για τις αρχές έκτακτης ανάγκης.
Αν και έχουμε το πλοίο, χρησιμοποιούμε ξένους αντί να κάνουμε τη δουλειά μόνοι μας.
Επιλέγουμε να τα χρησιμοποιούμε ως «πελάτες και διευθυντές» αντί να τα χρησιμοποιούμε ως επικεφαλής εκπαιδευτές γραφείου και καθοδηγητές.
Διαφορετικά, αν και έχουν περάσει τρία χρόνια, γιατί θα πρέπει οι ξένες εταιρείες να λειτουργούν τα πλοία μας, χωρίς παλαιότερη εμπειρία!

Για να σας αποδείξω αυτή την κατάσταση, θα πρέπει να δούμε τον αριθμό του Τουρκικού προσωπικού:
 Στο τμήμα του καταστρώματος, υπεύθυνος μονάδας ανοικτής θάλασσας- Καπετάνιος: ΜΗΔΕΝ
 Επιθεωρητής γεωτρήσεων: ΜΗΔΕΝ
 Αρχαίος χειριστής θέσης: ΜΗΔΕΝ
 Αρχιεργάτης καταστρώματος: ΜΗΔΕΝ
 Εργοδηγός: ΜΗΔΕΝ
 Διατρητής: ΜΗΔΕΝ
 Υποβρύχιος επόπτης: ΜΗΔΕΝ
 Υποβρύχιος Μηχανικός: ΜΗΔΕΝ
 Αρχιμηχανικός: ΜΗΔΕΝ
 Β΄ Μηχανικός: ΜΗΔΕΝ
 Επόπτης Μηχανικός: ΜΗΔΕΝ
 Ηλεκτρολόγος επόπτης, ηλεκτρολόγος, μηχανικός επόπτης και πάλι: ΜΗΔΕΝ
Όπως φαίνεται σαφώς στον παραπάνω πίνακα, το Τουρκικό προσωπικό δεν εργάζεται σε πολλά τμήματα και δεν μπορεί να έχει λόγο στα τμήματα στα οποία εργάζεται.
Κάτω από το όνομα της εθνικοποίησης, συμπληρώνονται μόνο με κατώτερο προσωπικό (ναύτες, υπηρεσίες καθαρισμού και τροφοδοσίας).
Ωστόσο, οι καπετάνιοι και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά εκπαιδευμένοι και εξαιρετικά επιτυχημένοι.
Αλλά χωρίς να τους δοθεί η ευκαιρία, το προσωπικό έρχεται από τη Βραζιλία, την Αμερική, την Κροατία, ακόμη και την Αυστραλία και κάθε ένας πληρώνεται χιλιάδες δολάρια το μήνα.
Ακόμη και οι αξιωματούχοι της εταιρείας που εκμεταλλεύονται το πλοίο «Fatih», περνούν μέσω της Τουρκικής υπηκοότητας.

Το ακριβές ποσοστό του φυσικού αερίου που βρέθηκε στη Μαύρη Θάλασσα, είναι ακόμη άγνωστο.
Το γεγονός ότι το αέριο που θα εξαχθεί, θα είναι δυνατό πριν από το 2028, δυστυχώς δεν μπορεί παρά να είναι ένα όνειρο.
Δεδομένου ότι η εταιρία TPAO θα χρειαστεί περισσότερους καπετάνιους και μηχανικούς τα επόμενα χρόνια, αυτό το λάθος πρέπει να αντιστραφεί το συντομότερο δυνατό.
Πρέπει να τρέξουμε εμείς, τα δικά μας πλοία».
Αγαπητοί μου αναγνώστες
Ιδού για σας, μια ακόμα πραγματικότητα της Τουρκίας !!
Τα πλοία μας είναι γεμάτα με ξένους τεχνικούς, απολύονται έμπειροι Τούρκοι, και κάθε απόφαση λαμβάνεται από καλά αμειβόμενους αλλοδαπούς.
Σας στέλνω αυτήν την επιστολή, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει και πίσω από τα παρασκήνια, ακόμα κι αν είναι λίγο τεχνική η επιστολή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου