Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΑΤΟ: Επιστολή βόμβα Τούρκου πιλότου μαχητικών - "Δεν έχουμε δημοκρατία"

Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΗΛΙΑΔΗ - onalert.gr
 Γροθιά στο στομάχι της Τουρκίας αποτελεί η αποχαιρετιστήρια επιστολή Τούρκου αξιωματικού που κυκλοφόρησε σήμερα στο ΝΑΤΟ και καταγγέλλει τη χώρα του για έλλειψη δημοκρατίας.
Μέσα σε λίγες λέξεις ο Τούρκος που υπηρετεί τα τελευταία δύο χρόνια στο ΝΑΤΟ, σκιαγραφεί με μελανά χρώματα την κατάσταση για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην πατρίδα του μέσα απο την προσωπκή του ιστορία.
Η επιστολή διακινήθηκε μέσω του δικτύου του ΝΑΤΟ και έχει γίνει ευρέως γνωστή.
Δείτε τι γράφει

Είμαι ο σμήναρχος M.B. που εργάζομαι στο SACT SEE για δυο χρόνια. Υπηρέτησα στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία για 28 χρόνια ως πιλότος μαχητικών και έχω διανύσει μια λαμπρή στρατιωτική και ακαδημαϊκή καριέρα χωρίς ποινές κατά τη διάρκεια της θητείας μου.

Έπαθα σοκ από την απόταξή μου απο την στρατιωτική υπηρεσία χωρίς να μου δοθεί καμία εξήγηση και χωρίς να έχω κανένα κοινωνικό δικαίωμα την τελευταία εβδομάδα, στο πλαίσιο των εκκαθαρίσεων που γίνονται στην Τουρκία.

Εκατοντάδες Τούρκοι συνάδελφοί μου που υπηρετούν σε διάφορες ΝΑΤΟϊκές θέσεις και αρκετοί στρατιωτικοί ακόλουθοι σε όλο τον κόσμο, αποτάχθηκαν όπως εγώ.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζω, όλα αυτ΄ατα άτομα είχαν ένα πολύ καλό δυτικό εκπαιδευτικό υπόβαθρο και "κοσμική νοοτροπία". Είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να είναι οι τελευταίοι οι οποίοι έχουν παιδεία και ζουν με τις βασικές αρχές του Ατατούρκ.

Ζήτησα σε τηλεφωνικές μου επαφές αλλά και γραπτά να ενημερωθώ για τις κατηγορίες που υπάρχουν εναντίον μου, αλλά δεν μου είπαν τίποτα, δεν έλαβα καμία εξήγηση για την κατάσταση.

Απευθύνθηκα σε πολλούς δικηγόρους στην Τουρκία αλλά κανένας δεν δέχθηκε να αναλάβει την υπεράσπισή μου, γιατί δυστυχώς φοβούνται και δεν θέλουν να θέσουν σε κίνδυνο την επαγγελματική τους θέση, λόγω της ακατανόητης κατάστασης που επικρατεί σήμερα στην Τουρκία.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τρόπος να υπερασπιστώ τον εαυτό μου στην χώρα μου τώρα και θα συνεχίσω να αναζητώ τα δικαιώματά μου στα διεθνή δικαστήρια.

Θα ήθελα να πω πολλά πράγματα, αλλά νομίζω αυτό το σύντομο e-mail είναι αρκετό για να εξηγήσει γιατί αναγκάστηκαν να σας αποχαιρετήσω.
Είμαι ευγνώμων για όλους τους φίλους που εξέφρασαν τη συμπάθειά τους σε εμένα και την οικογένειά μου.

Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, κατάλαβα για ακόμα μια φορά ότι όλοι εμείς πιστεύουμε στην παγκόσμια ειρήνη, την δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το νόμο και την τάξη. 
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη και τη φιλία σας.

Συνεπώς, ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι αυτή η προσωρινή έλλειψη νόμων και Δικαιοσύνης δεν θα διαρκέσει για πάντα και θα επικρατήσει η Δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου