Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Πόσο λυπάμαι - Βέμπο Σοφία - Στίχοι, Συγχορδίες, Video

Μουσική/Στίχοι: Γιαννίδης Κώστας/Σπυρόπουλος Βασίλης

Cm             Gm        G#        D#
Πολλές αγάπες γνώρισα, αγάπησα και χώρισα
Fm                Cm      G       Cm
μα όπου κι αν γυρνούσα, εσένα, ζητούσα
Cm            Gm         G#            D#
Στα όνειρα τα χίλια μου, σε γύρευαν τα χείλια μου
Fm             Cm          D        G
σε γύρευε η ψυχή μου, και πόθοι κρυφοί μου

Cm               Fm                  Cm
Πόσο λυπάμαι, τα χρόνια που πήγαν, χαμένα
                  G                    Cm  (D#  D  G )
Cm                 Fm          Cm
Μα πως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα, σε χάσω
              G+                  C-
γιατί να σε ξεχάσω ποτέ δεν θα μπορώ
Cm        Fm        A#     D#
Γείρε κοντά μου, αγάπη γλυκιά μου
       Fm              G
Θέλω ακόμα ξανά να σου πω

Πόσο φοβάμαι, πως ίσως μια μέρα σε χάσω
και πώς να σε ξεχάσω, που τόσο σ' αγαπώ...

(Στο κομμάτι, ο τόνος της Βέμπο είναι Fm#)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου