Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ασημένιο Ολυμπιακό Μετάλλιο για τον Χρυσό Αθλητή

'' ...Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα να είσαι στο βάθρο και να ακούς το εθνικό ύμνο της χώρας σου και μάλιστα στους Ολυμπιακούς. 
Έχω δει αθλητές και σκεφτόμουν "Παναγία μου, πώς να είναι αυτό το συναίσθημα;". Αξίζει κάθε προσπάθεια"
...Θέλω κάθε χρονιά να τα πηγαίνω ακόμα καλύτερα. 
Να ξεπερνάω κάθε φορά τον εαυτό μου και να είμαι απαιτητικός από εμένα τον ίδιο για να φτάνω στον επιθυμητό στόχο. Κάθε φορά θέλω να τα πηγαίνω όλο και καλύτερα". 
Το γιατί είναι πολύ απλό: "ποια στέρηση μπορεί να συγκριθεί με αυτό που νιώθει ο αθλητής, όταν ανεβαίνει στο βάθρο; Η συγκίνηση, το δέος, η ανατριχίλα, όσα βιώνεις, δεν περιγράφονται".
...Ξέρω πως μπορούμε να επιτύχουμε ό,τι βάλουμε στο μυαλό μας, αρκεί να μην καταθέσουμε τα όπλα και να δίνουμε όλη μας τη ψυχή ...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου